6096230500 |
Com ajudar a desenvolupar la competència matemàtica a infantil i primària |
2017-2018 |
Formació interna de centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
16/10/2017 - 7/5/2018 (30 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Magí Morera i Galícia |
|
pg. Onze de Setembre, 139 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquesta FIC pretén consensuar la línia de centre pel que fa a la competència matemàtica.
|
| |
Objectius |
1.Conèixer les característiques de l'enfocament competencial en el treball a l'aula a l'entorn de les matemàtiques.
2. Encaminar canvis per avançar en aquesta línia a partir de l'experimentació a l'aula.
3. Facilitar l'acord de l'equip de professionals que participen de la formació per donar coherència a l'actuació del centre en aquest tema.
|
| |
Continguts |
- Fase d'autodiagnosi:
Ens disposem a iniciar un itinerari de formació i, com en qualsevol camí, és important conèixer el punt de partida per poder valorar, al final, el trajecte desenvolupat.
- Fase de planificació:
.Què diuen els documents de centre sobre el tractament de la competència matemàtica?.
.Què ens diuen els resultats d'avaluació interna, els de proves externes estandaritzades, etc..., i quin grau de satisfacció tenim sobre aquests resultats?
.Quina és la inquietud del professorat sobre el tema i la percepció que té el grup sobre què s'ha aconseguit i què cal millorat?.
- Fase de construcció i experimentació:
Desenvoluparem 4 blocs; què entenem per competència matemàtica, com podem ajudar a desenvolupar la competència matemàtica, els processos i el document de competències bàsiques.
- Fase d’avaluació:
Avaluar la formació i de la feina desenvolupada.
|
| |
Formador/a |
M. Rosa Roselló, Raquel Baró i Eva Montull
|
| |
Avaluació |
1. Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
2. Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
3. Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda en la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
1. Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
2. Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
3. El document de valoració final de centre i l'informe de seguiment dels serveis educatius, amb el vistiplau de la inspecció del centre.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat restringida al professorat de l'Escola Magí Morera de Lleida.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
16/10/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dilluns |
30/10/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dilluns |
13/11/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dilluns |
27/11/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dilluns |
11/12/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 6 |
dilluns |
22/01/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 7 |
dilluns |
19/02/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 8 |
dilluns |
12/03/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 9 |
dilluns |
16/04/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 10 |
dilluns |
07/05/2018 |
1700 |
1900 |
|
| |